lördag 9 augusti 2008

Lördag 9augusti 2008

Idag börjar jag min blogg som skall handla om mig och min verksamhet samt om saker som händer som kan vara intressant för er att läsa om.Jag har gjort en liten snabb presentation av mig på sidan men är du mer nyfiken kan du läsa mer på www.krukmakerihemjord.se . Just nu pågår en utställning i min butiks trädgård som har rubriken "Båtar och galna hönor" Den har pågått sedan början av juni.Har haft sååå mycket glada människor inne och tittat och eftersom jag sitter på första parkett och ser alla glada miner och hör kommentarer utan att dom ser mig så känns det fantastiskt tillfredställande.Utställningen pågår till första helgen i september då Nora har en kulturhelg som heter "ljustråk" där många öppnar sina ateljér och verkstäder.

2 kommentarer:

TuvaLena sa...

Jag blir som vanligt - höll jag på at säga - helt mållös av din vackra keramik abbi! Jag kommer att besöka din blogg ofta ofta för att få egen inspiration, nu när jag tar mina första stapplande steg på vägen som din framtida utmanare! Ha ha! :) Stursk, inte sant? Använd gärna vår nya tråd "Web shopen", om du vill synas på alternativbehandlingar också! Kram till världens bästa abbi! ;)

Krukmakeri hemjord sa...

Goa tjejer på alternativbehandlingar på iFocus.Jag ska genast göra som du säger..Kram kram