onsdag 31 december 2008

Snart nytt år!


Vill passa på att önska ett *****GOTT NYTT ÅR****** timmarna innan!

Vill tacka alla kunder för ytterligare ett år.Vad det nya året ska ge är det ingen som vet!
Jag har mycket nya idéer som jag ska försöka förverkliga.Utställning på galleri riddaren i Gamla stan Stockholm tillsammans med 5 andra duktiga krukmakare blir det första veckan i Juli det är bokat.Håller på och förhandlar om att ställa ut på Örebro slott .Hoppas att det kommer till en lösning med hur lokalerna skall användas där!
Letar nya ställen att visa mina alster på! Då man blev ratad av KHVC så får man väl visa att man är bättre än dom*L*.Jag är faktiskt ett levande bevis att man kan leva på detta yrke trots avsaknaden av dom fina skolorna !
Jag vill passa på att tacka Adolf Lindgrens stiftelse i Örebro för det arbetsstipendium på 20 000:- Jag fick veckan före jul.Det gör att man får lite arbetsro ett tag och det är skönt! Adolf Lindgrens stiftelse var dom som satsade på mig som blott 20åring då jag fick stipendium till en ny fin ugn och en eldriven drejskiva.det visade sig att dom satsade på rätt häst den gången*L*
Stor kram till er alla som läser min blogg..Lämna gärna lite kommentarer och ha min blogg på favoriter.
annbritt

Inga kommentarer: