söndag 25 januari 2009

En grå trist söndag i Nora!



Tog en bild på Norasjön! Man kan stå och fundera över om personerna kom lyckligt i land med tanke på sörjan! Själv är jag dödsförskräckt för isar! Jag fattar inte hur man törs gå på isen när det är stora hål överallt som är helt öppna. Söndagen har gått i slöhetens tecken .Sambon blev matförgiftad av inköpt pizza från en av stadens pizzerior igår kväll,inte bra! Därför vågade vi oss inte ut på nån längre utflykt idag!

Lagret är nu inventerat och vet ni jag hittade en hel del gosaker därnere som jag plockat upp i butiken.Ni kommer kunna fynda bl.a Affaris flasklyktor då en annan butik tagit in dom och sånt är inte bra för det varierade utbudet som jag strävar efter!
Välkomna till butiken som försöker att ha ett eget koncept!
annbritt

Inga kommentarer: