måndag 19 januari 2009

Hemma igen!


Nu är jag hemma igen från stora staden . Mässan var givande och jag har hittat 7 nya leverantörer .En som är inriktad på trädgård med trevliga utsmyckningar i rostig smide.Två som är inriktad på innovativa köksredskap.En med hantverksmässigt tillverkade ljus från Boden. En med helt underbara fågelholkar som är oemotståndliga och en med boxar och andra pappersvaror i två olika stilar till superbra priser.Samt en ny leverantör på våra magiska ljus!


Planerna för "det nya krukmakeriet" börjar ta form.Vi kommer ha en hel del cross over varor som kompletterar min egen tillverkning!Allt detta ska vara klart innan sommaren!Vi kommer ta ett jättekliv i utveckling som våra kunder kommer älska!


Träffade trevliga kollegor från Karlstad "noll54" samt från Arboga "små goda ting" den senare är återförsäljare för min keramik bl.a Arbogalyktan som är skyddad! Kul att skvallra lite om konkurrenter och grossister som beter sig illa*L*


Ny kollektion med helt underbara gigantiska PILGRIM charms är på väg in om ca 14 dagar! Måste bara ses! Samt naturliga tvålar i ett jättesortiment!


Tips: Gör ditt eget spa vi har attiraljerna samt all info du behöver av kunnig personal min Björn!


ha de Annbritt

1 kommentar:

Galleri Dalhem sa...

Välkommen hem ! Det är så skönt att ta del av den entusiasm, inför det nya, Ni har på Krukmakeri Hemjord.Lycka till!
Glädjen smittar ! / Erik