måndag 9 mars 2009

Omröstningen är över!

Nu är omröstningen om namnet på Karlskoga butiken över.Det namnet som fick flest röster var "skafferi&krukmakeri" .Då det var lite för få som röstat så får vi se hur vi gör...Ni får vara lite mer på hugget när det ska röstas å andra sidan så kanske jag inte har så många som läser min blogg :((. Men tittar man på statistiken ska det vara en hel del inne hos mig!
Idag har jag börjat glasera dom stora borden som ska vara med på Örebro slott..Blir så häftiga!! Ni som inte har möjlighet att komma på utställningen kommer kunna få se ett urval av föremålen efter utställningen här i bloggen!

Idag ringde hyresvärden i Karlskoga och undrade vart kontraktet jag skulle skicka tagit vägen! Har aldrig varit med om post som försvunnit,har ni? Man blir lite mörkrädd för tänk om det varit super viktigt datum..Visst man kan reka breven men ska man göra det jämt i så fall!Nu gick det bra för jag skickade en kopia av kopian så han har det imorgon.Hade varit flott om vi missat lokalen pga av poststrul...
Just nu känns det så här rörigt med allt.Kram annbritt!

Inga kommentarer: