söndag 26 juli 2009

Cykelutflykt och lite interiörbilder!


Det regnar var o varannan dag numera.Vi hade öppet i butiken
mellan 12-16 regnfritt .Sen kom jag på den lysande idén att vi skulle
ut och cykla.Det kom ett regnstänk när vi plockade
in butiken.När vi kom till Gyttorp regnade det rejält!
Sneddade fel bakom ås och kom upp en bit från skolan
mera mot Striberg.
Vadå vilse!
Som vanligt så blev det några mil (1,3)på cykel
till min sambos stora glädje (skadeglädje).
Jag hade som tur vad tagit sonens vindjacka med huva
på mig så jag slapp bli helt genom sur!

Men man känner sig rätt nöjd efter åt
både frisk luft och motion samtidigt!
Nu sitter jag och väntar på
maten som sambon fixar!


Måste bara visa upp den nya leran jag fått
hem med lava prickar!
Smyckena är från PERLA!





Tycker min svarta keramik vinner mer och mer
i tjusighet.Härliga kontraster och klassisk.
Passar i stort sett alla!

Nu har jag gjort om i hörnet igen!
Blev den grå blå keramiken som
fick ståta .Kolla in rökelseörnen!
Den sätter man rökelsepinnar
i faten sen ryker det ur vingarna
och sidorna på huvudet!
Bilden är klick bar!

Har mani på fina klockor .Sambon får
bromsa mig när vi är på inköpsresa!
Denna tjusiga rätt stora klocka kostar 525:-

Man skulle behöva änglavakt! Mycket änglar
blir det oxå!

Ha de gött
abbi

Inga kommentarer: