onsdag 12 augusti 2009

Idag har jag fått hålla ställningarna själv i butiken mellan kl 13-18.Nu har vi öppnat i Karlskoga på halvtid .Björn åker för att hålla öppet mellan kl 14-18 i Karlskoga.Att vi kör halvtid i Karlskoga beror på att jag inte är klar med alla grejer som ska fram till Nora marknaden. Så förmiddagarna får jag vara super disciplinerad och sitta i verkstan.
Vi har fyllt på med mängder av
härliga knäcks i Karlskoga och vi har även tagit in charlies House biscotti och knäckebröd som vi har haft i Nora
.
Öppningserbjudanden är
Köper du 2 paket valfria bröd så får du en
Brödkorg på köpet
så långt lagret räcker!
Nu ikväll har jag varit hos min frisör.Det va bra nära att jag klippte av allt håret!
Nu har jag en mycket klok frisör som sa-Det blir 2 år sparande som åker!
Då fegade jag*L*
Kom hem med lite ny färg i håret istället*L*

Ha det gött
annbritt

2 kommentarer:

coyoteros sa...

ny färg?????knallrött som en vild irlänska,,,,eller.

Krukmakeri hemjord sa...

Nej nej nej...blond;)))