torsdag 13 augusti 2009

Jag vill ge Vistaprint en stor eloge för hanteringen av min reklamation.Bilden jag laddade upp va bra på korrekturen men blev helt svart i tryck , 1000 visitkort.Det tog 12 timmar så hade jag fått pengarna tillbaka.Har nu beställt nya visitkort*L*.Trodde jag skulle vara blåst då dom har en klausul om "dåliga " bilder! Men icke sa nicke dom var så service minded .
Sån service gillar jag..

Har hittat en ny grossist jag kontaktade angående en order.
Litet och nystartat svenskt företag !
La ordern frid och fröjd!
Fick order bekräftelse kl 21.50
Fick ett mejl att mellan kl 22 och 23.30 att dom hade tagit beslut om en prisreglering Nu skulle xxxx ingå till det höga priset .Tidigare kunde man välja !
Mycket sena jobb möten där..:((
Oseriöst i min mening.
Kunde jag inte ta en prishöjning på 40% så fick jag avstå!
Va ä för kundpolicy :((
Vilket utgångsläge får jag gentemot deras tidigare kunder:(((
Funderar på att avstå för tonen i mejlen!
Men vet inte om det är bara jag som över reagerar.
VA tycker ni?
Ha de gött
annbritt

3 kommentarer:

coyoteros sa...

jag är helt värdelös på att ha tålamod just i affärer,,köper första bästa av något jag gärna vill ha,,bara för att upptäcka hade några månader senare,,attt jag kunde fått nått dubbelt så bra till halva priser,,och det gäller särskilt datorer ,kameror och elektronik,,men man kan ju inte gå och vänta i evigheter,,däremot ett en handgjord kruka eller nått annat hantverk är pristabilt,,och kan bara öka i värde..

Lilla huset på prärien sa...

Hej katastroftänkarens drottning - nu skulle du ju haft lite sådan där spray att köra i ögonen på den där nya leverantören. Illa säger jag, att bete sig på det sättet! Fast Vistaprint var ju himla gulliga :)

Lycka till i min utlottning!

Jenny

Annbritt Schmützer sa...

Nu har det seglat upp ett nytt problem och denna gången är det inte kul alls..Får se om jag orkar berätta!