onsdag 9 september 2009

Mycket nytt i både Nora och Karlskoga!





Helt underbara väggtexter och möbeltexter har kommit in idag .Kompletterar dom väggtexterna i trä vi haft detta år!


Eftersom jag har ett jättesortiment med bad och toalettartiklar
och kropp och knoppprodukter sen många år tillbaka samt smycken
Så tyckte jag det skulle passa fint med ett nytt sortiment av
smyckeskrin och necessärer i lite romantisk stil.

Helt underbara glas saker

som på mormors tid har
kommit in i butiken i Nora idag!



Lite härliga nyheter i Butiken vi har i Karlskoga "Bladet & Bönan"
Senaper till mycket bra priser!


Havssalter och vinägrar !

Butikerna skiljer sig åt då jag inte har inredningsbiten i Karlskoga men ack så mycket annat som jag inte har i Nora.

Kram på er
annbritt

2 kommentarer:

coyoteros sa...

tjhoo,,finns det röd senap???

åså tycker jag att stilen på burkar och förpackningar är riktigt fina..ger ett förtroendegivande och stabilt intryck..

Krukmakeri hemjord sa...

Den är smaksatt med vinbärspuré som är suverän till dressingar och till andra maträtter som man använder dijonsenap till..