fredag 27 november 2009

Julmarknaden på Örebro slott 2009


Så här blev mitt bord på slottet när allt var upplockat och klart!

Idag så hade jag klätt mig lite tunnare för det blir som en bastu i denna stora sal med alla människor..Jag har aldrig svettats så ymnigt så att jag blivit blöt under armarna tidigare.Jag tänkte i morse att kan man lägga trosskydd i skorna så måste man kunna lägga trosskydd i armhålorna ha ha ha .Jag testade och det höll i ca 2 timmar sen började jag fundera på var i helskotta det ena trosskyddet tagit vägen..Jag kände efter och kände efter(lite diskret) Tänkte att det skulle vara bra pinsamt om jag går omkring med ett trosskydd på rumpan eller nått sånt..ha ha ha .hittade det sen i ärmen..Ryckte snabbt bort detta och lade dit lite silkespapper istället ,snacka om att svettas.Det är inte speciellt trevligt att stå med stora blöta svett ringar under armarna.Tröjan jag hade på mig var dessutom grå..Klarade dagen men jag vet inte hur många som kollade när jag kände efter hur papprena låg..ha ha ha
Imorgon blir det svarta kläder och kortärmat för på lördagen blir det invasion och ännu varmare*L*
Ha de gött

2 kommentarer:

coyoteros sa...

jaha,så vart ditt utställningsbord

måste vara svårt när man vill få med så mycket som möjligt,på en begrännsad yta,,personligen har jag svårt att focusera på enskilda saker när jag handlar,och det är för plottrigt i hyllorna,,och aprå på svettningar så ,blir det ju lika för alla i lokalen,,så besökarna tycker nog att det kan vara befriande,att se att det inte bara är ,,JAG ,,som tycker det är varmt..

lämliga kläder är väl batik tshirt.,och ett par kamobyxor och pannband,,

Roses & Angels sa...

Hej igen! Det har jag missat helt och hållet Måste genast in och titta! tack söta du! kram