tisdag 17 november 2009


Kärring mot strömmen kan man nog kalla mig för..
Jag har nu inrett ett helt eget rum med bara julsaker i butiken.Tanken är den att inte inkräkta på det övriga i butiken så att kunderna kan se allt annat som är arrangerat i sina egna stationer,färger,stilar etc etc För vi har olika stilar som passar alla!
Fick en spontankommentar av några kunder som uttryckte sig så här-Men va skönt att slippa alla julsaker inklämt bland allt annat nu ser man sakerna -Kommer man in i andra butiker så känns det som om det bara är julsaker överallt!
Det var precis detta jag var ute efter*L*och jag behöver inte plocka undan annat för att få plats med julen.
Nu ska jag bara pynta med lite röda rosetter och grönt så att det blir lite julstämning i övriga butiken!
Om några dagar kommer jultextilen hem .Vita gardiner(längder och kappor),kuddar.löpare,stolskjolar med broderade röda monogram som är helt bedårande.Kommer ha stans bästa pris*L*Den övriga textilen är oxå helt bedårande och mycket mycket prisvärd!


Obs Obs Vi har 50% på alla adventstjärnor som går på el och batteri.Även istappar som går att ha även utomhus Obs Obs

Ha de gött




1 kommentar:

annika sa...

Det ser ut som om man må tas sig till Nora på Julmarknaden. Då hittar jag förhoppningsvis till din butik.
annika