söndag 21 mars 2010

Hej mina bloggvänner/kunder!
Jag pustar ut ifrån gårdagens invasion av kunder!
Det blev svettigt där ett tag!
Tack för alla snälla kommentarer och support!
Vad jag förstått så är ni inte alls glada över utvecklingen
av stadens butiker. Så jag är inte ute och cyklar i mina
funderingar och det känns bra!
Ni säger att flera av dom kommer snart vara borta
för det är det vi är vana och se här i Nora.
Butiker kommer och går!
Det ni vill se är väl egentligen fler klädbutiker med lite större storlekar och det håller jag fullständigt med om*L*Då dom som fanns nu blivit annat !

Rean fortsätter tills det är tomt och det finns
en hel del kvar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Har varit borta ett tag från cyber...sitter och läser lite.
Förstår det du skriver, inte lätt med så många butiker som har samma utbud i en sån liten stad och turistbesöken på somrarna kan nog knappast väga upp det som "fattas" resten av året.

Din keramik är i alla fall oslagbar och den kan ingen annan apa efter. Det i kombination med te och kaffe är bra, men frågan är ju om det räcker...

Lycka till i alla fall, jag hoppas så att jag kan komma till Nora i sommar och besöka dej och din butik!

Kram Maria