tisdag 7 december 2010

Bag in box a la medeltid och lite annat smått och gott !


Hej på er i kylan!
Nu är det riktigt bistert så jag sticker inte ut näsan i onödan..
Vill visa lite nygamla och nya godingar ..
Här ovan ser ni en riktigt fräck bag in box tunna som jag hela tiden får ta hem mer av..Passar ypperligt till mina medeltidsinspirerade vinbägare..

Till mina egna smålyktor från 59:- styck har jag köpt in en vacker rostig ljushållare ..Blev den inte lite småfräck så säg?

En närbild på änglavingarna !

Vi har fått veta att vi är den butiken i Sverige som säljer mest av dessa xxxxxxL kronor ..Vi har aldrig kunnat sluta med dom och jag har hela tiden folk som bokar upp några stycken..lilla modellen är 50cm kostar 2100:- stora modellen 80cm 2600:-
Har inte många kvar till jul*L*

Nått jag är svag för är dessa jättekulor ..Det tråkiga är när alla lågprisnissar sabbar kvalitén för att kunna sälja billigt och i volym..Dessa är i mitt tycke mycket mycket finare än allt annat som finns på marknaden..framförallt så ser man inte sladdarna på insidan och den glittrar såååå vackert..begränsat antal där med...
Så det va det..vi synes..
ps vill ni ha priser så lämna gärna en kommentar ds


1 kommentar:

coyoteros sa...

äntligen lite smide,,och priset ,,särskilt för den stora är mycket rimligt, dom är riktigt fina som dom är,åå för den händige är det ju ganska lätt att göra komleteringar eller ändringar effter den egna smaken,,för det är ju robusta grejer som håller i evighet ,och passar både i koja åå slott,,kul och mycket prisvärd åå livstids garanti måste ju vara lätt att lämna,,,ett tips är väl att har man lågt i tak så kör man med el,,åå har man högt så väljer man levande ljus om man vill,,,en ren smaksak åå kan bli lika snyggt vilketsom..