torsdag 9 december 2010

Mycket nytt !


Hej i kvällsmörkret!
Vad finns det för fördelar med att handla av mig!
A/ Jag har otroligt bra priser
t.ex så är mina muggar billigare än dom gjutna från Höganäs!
B/Det är handgjort i mycket små serier !
C/ Du hittar det inte i varenda presentaffär , hur kul är det!
D/ Det är inte fraktat över halva jordklotet , tänk på miljön!
E/ Du kan beställa något eget som ingen annan har !
F/ Jag har mer att välja på än hos många andra !
G/Många föremål är dessutom gjorda i ett enda exemplar=unikt!
H/Du får en otroligt hög kvalitet!
I/ Värdet ökar på mina produkter till skillnad på det Kina producerade !
J/ Jag har idag fått veta att jag är otroligt trevlig och det är inte första gången ;Tack för de det värmer!

Så finns det någon som helst anledning att handla någon annanstans?
*L*




Nu fasar vi ut alla "ord" då man tagit in detta i andra butiker i Nora
20% Rabatt året ut!


Inga kommentarer: