torsdag 20 januari 2011

Nu är det dags för mässa !!



Haj haj..
Mycket att stå i denna vecka..
Har fått en ny praktikant som är mycket lättlärd..Jag trivs verkligen med henne hoppas hon trivs med mig*L*
Vi åker till Stockholm på inköpsresa imorgon och blir borta till på söndag.Våra söner håller ställningarna och vaktar här hemma och har öppet i Norabutiken på lördag.
Vi kommer därför ha stängt i Karlskogabutiken fredag och lördag.
I Nora gäller detta:
FREDAG STÄNGT
LÖRDAG ÖPPET 10-14

Som ni ser har jag lagt ut en av mina favvomärken från
brandos.se
Vad tycks....
Har själv ett par av dessa i den korta modellen.Helt underbara att gå i trots klacken!
Nu ska kollas i garderoben för att se hur mycket som krympt av Fin kläderna från förra gången..
Kan ni förstå hur kläder kan bli mindre av att bara hänga*L*

8 kommentarer:

agge sa...

Otroligt snygga stövlar, och röda . Dom skulle passa mig också.
Å va mycket läcker keramik du gör!! Va duktig du är. Agneta

Krukmakeri hemjord sa...

Tackar;))))

ingersord sa...

Är det Formex? Fy vad jag tyckte det var jobbigt att stå där och kränga keramk, men nu slipper jag ju det så varför gnälla??
Snygga stövlar!

Suss sa...

Mycket fin kaffeburk, men nu får jag ge mig ett tag. Jag är väldigt glad över min prinsessglöggryta, den ska jag nog blogga lite om och visa upp framöver. Hoppas mässan blir trevlig. KRAM och ha en skön helg!

Krukmakeri hemjord sa...

Inger Ja jag är bara på formex som inöpare än så länge..Gav formex några stadiga kunder till dig?

eWa sa...

Häftiga stövlar ! Kaffeburken är helt rätt den också, trevliga grejor du tilverkar !

ingersord sa...

Visst fick vi kunder. Sålde på gross över hela Sverige. Massor med jobb till liten peng! Men ett viktigt tillskott var det till butiken!

Krukmakeri hemjord sa...

Det låter bra*L* Har funderat på att ställa ut på formex..KHVC ville ju inte ha mig så man får väl försöka komma in nån annan väg!!!