lördag 2 juli 2011

En hel vecka i kermikverkstan med halsfluss:)


Nu känns det som om man är igång igen.Torkhyllan fylls på och detta är skörden denna veckan!
Ovan ser ni ett prov på en ny modell av oljelampa.Den är rätt stor 35cm i diameter. Kommer förmodligen få den svarta glasyren senare..Blev rätt fräck om jag själv får säga det!

Älskar runda former och detta är en klassiker..med ett eget designat handtag..

Här ser ni vad som hunnits med trots halsfluss eller va det nu är jag dragit på mig igen.
Förkylningen med feber bröt ut dagen innan flytt den 12 maj och sen har den bara fortsatt med hosta och åter hosta och nu har den gasat på med ytterligare halsont och feber ..Har dessutom ont i öronen så det lutar åt halsfluss.Går över inom 2 veckor står det på nätet.Antibiotika vill jag inte ha om jag inte ligger ner.Eftersom jag till och från tappar rösten då jag får såna host attacker så är det bra att nu står Björn i butiken så jag slipper hosta på kunderna.
JA jag har varit på Vårdcentralen för några veckor sen
JA jag fick hostmedicin med knark i..
JA jag blev av med 150:- spänn för att få veta det jag redan visste..
Varför gick jag till vårdcentralen.
JO för att jag hade fruktansvärt ont i sidan när jag hostade..
Hjälpte cocilanan(hostmedicinen)
Ja jag blev i alla fall full på den..och det är väl roligare..ha ha ha

Nästa inlägg handlar om grannars ljud..om jag vågar!!!


Inga kommentarer: