onsdag 13 juli 2011

Fotboll..usch!


Nya kannor nya roliga hänklar á la annbritt!
Ikväll är det fotboll för hela slanten ,då passar jag på att blogga*L*
Håller på för fullt nu att bränna första laddningen som är tillverkad i Kristinehamn..Det är ett långt namn att skriva under alla saker så jag har förkortat det på smågrejerna och skrivit K-h.Men på de stora sakerna står det annbritt/Kristinehamn.Idag sa min borrmaskin upp sig som jag vispar glasyr med..han blev bara 25 år.Ingen ska anklaga mig för att slösa i alla fall.

Har drejat upp en specialare till Kristinehamns turister som man lovat att saluföra på turistbyrån åt mig .Hur hjälpsamma är man inte här..Kommer ta fram fler produkter som ska ha anknytning hit..
Njuter varje minut i min stoora luftiga verkstad..!

Fröken skogalen är jag..Har man inte råd att köpa får man titta och dregla..Dessa skor finns på http://brandos.se På REAn ..men är ändå lite för mycket för min plånbok. Snacka om konstverk ..Men samtidigt drar det med sig inköp av passande outfit när man vill ha udda skor..
Dom finns nog inte kvar till julen och önskelistan..
Fasen att det inte finns nått man kan dra in på som spriiiiiit och cigaretter,nyttjar inte nått av dessa..


4 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Å så fina dina kannor är.Dom nya hänklarna är verkligen snygga.

Johanna Stålros sa...

Så fina kannor!!! Kram Johanna

Suss sa...

Jag längtar efter en utflyktsdag till Kristinehamn. Nu när jag läser ditt inlägg undrar jag om du någonsin gjort keramikskor? Du som är så skogalen kan säkert få till hur läckra dojor som helst och samtidigt få lite utlopp för din skomani. Bra tips eller är det gammalt? Tids nog dyker vi upp, jag och kära dottern. Kram!´
P.S. Nora känns fortfarande tomt och tråkigt!

Krukmakeri hemjord sa...

Tack...;)))