tisdag 5 juli 2011

Ligger hemma och är sjuk


Sjuk mitt upp i alltihopa..
JO jag har gått och dragit på nått sen den 12/5 då jag fick en kram av Pernilla.G som då va sjuk..
Nu är det värre än värst..Fick penicillin igår men läkaren va inte säker på va det var..Höjd sänka (34)
Halsont så det står härliga kring, hostar som en galning stundvis ,ögonfluss (aldrig haft förut),feber kom NU efter 9 veckor(kan de va medicinen)..Ser ut som en en uthälld burk med krossade tomater i fejset! Men det gör jag annars oxå (rocacea)men det blev värre av detta!
Våran katt skriker om nätterna oxå..(har han inte gjort förut).Fast han är utekatt under butikens öppettider.Först kan man inte sova av
Hostan
sen
kattens vrålande
sen
att sambon väcker mig när jag snarkar(förkyld liksom)
Kan nån söva ner mig till detta gått över..tack!


Helt underbar tecknad film..finns fler på youtube..



3 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Oj oj stackars dej.Det där låter inte så värst kul.Hoppas verkligen att du piggnar till snart.Tröstekramar.

Photobyfrida sa...

Krya på dig !! :)

Suss sa...

Min ABSOLUTA kattfavorit på nätet. Det finns en bok också, jag har den och den är ljuvlig. Simons cat är snäppet värre än Foppa vill jag påstå. KRYA PÅ DIG, det är pest att vara sjuk så här års, det vet du väl? Saknar er! KRAM!