onsdag 3 augusti 2011

Idag öppnar vi upp Bladet&Bönan efter sommarstängning!


Vår gulliga lilla filial i Karlskoga öppnar åter efter sommaruppehållet!
Bladet & Bönan
Kyrkotorpsgatan (bakom statt)
eller ett stenkast från vita rummet *L*
Våra nya öppettider under aug-okt är:
månd-tisd stängt
onsd-fred 11-18
lörd 10-14
Detta för att ge tid åt utbildningarna och webbshoppen!
Svårt att klona sig he he he


Ett att mina favvo hus i Kristinehamn som ligger i de s.k konstnärskvarteren på andra sidan torget bara 500meter från mitt hus..
Vilket boende.Kan bara dregla över om hur det ser ut invändigt!

Har haft ett litet uppehåll i bloggandet för att det har hänt lite tråkiga saker..Inget dock som inte min advokat kan reda ut!
Trist bara med människor som går in för att sabba för en och som inte har ett eget liv..Folk är nog för mycket lediga he he he ..

En sak som människorna därute måste ha i åtanke är orsak och verkan !

Om någon anser att jag är dum som går upp i försvar när det händer saker så måste den personen vara dummare!


3 kommentarer:

STORARTAT! sa...

Dumma människor finns det gott om. Trist bara när de drabbar en själv!
Du gör så himla fina saker. Jag är härinne ofta och tittar, men har inte lämnat något avtryck ännu. Men nu gör jag det!!

Unknown sa...

Ja det finns folk till allt!! Ibland undrar man vad de tänker med eller om de tänker överhuvud taget??? På dem bara!! Kul att Ni har öppnat i Karlskoga igen. Har redan varit inne och handlat present till en kär vän och den blev uppskattad!
//Cissi

Suss sa...

Det huset tycker jag är som gjort för Foppa och då måste ni självklart följa med!
Stå på dig, det är jättebra att du inte sitter passiv och tar skit! Så fort jag hinner ska jag blogga om vårt besök i K-hamn. Norge kom emellan.
Förresten, är det Hemjord eller Hejgjord? KRAM