lördag 1 oktober 2011

Mitt första krossade skyltfönster och 13 sätt att vakna på natten!


Man har haft osmaken att slå sönder mitt ena stoooora skyltfönster (Jag har 6st).... bara ren vandalisering då dom bara gått igenom ytterrutan..
Skulle jag få tag i sånna här ungar för det tror jag ändå att det är då vet i katten vad jag skulle göra..Går det att banka vett i skallen på barn som sabbar...

Måste bara visa den beiga glasyren ur ugnen jag tömde idag..Den lever sitt egna lilla liv och är så fantastisk...kolla bara den smala delen på foten och stråken med brunt mitt på.
Inget som jag framkallat utan det är glasyr och bränning..skita läckert!

Nya tvålkoppar kom ut oxå denna med röda underkläder he he

Vill oxå visa mitt nya förvärv..Pia har sytt och jag har skissat!
snart snart kan jag börja använda den!

min lilla älskling..

13 sätt att vakna ofrivilligt på natten..

*Kisse städar lådan frenetiskt i 1 timme kl 03,30
*Kisse står på magen och killar en med morrhåren..
*Kisse mjauar högt och ljudligt (utan anledning)
*Jag själv väcker mig själv med ett snörvel(snarkar INTE)
*Sambon drar timmerstockar rakt i örat (han snarkar inte)
*Grannen har sex(mycket lyhört)
*Man gör burn outs utan för sovrumsfönstret (gatan är utanför)
*Man bestämmer sig för att slå ihjäl kompisen efter krogen (Utanför vårt fönster)
*Tidningsbudet har bestämt sig för att leva rövare när han dunkar ner tidningen i vår brevlåda 04,00.
*Datorn börjar uppdatera..(den står i sovrummet)
*Mobilen har slut på batteri och börjar pipa.
*Brandvarnaren piper (mycket högt) när batteriet är på upphällningen.
* För varmt för kallt...(har duntäcke) det är för kallt med bara lakan!




1 kommentar:

Rose sa...

Hej! Jag googlade omkring på hattboxar och fann en OTORLIGT fin på just er hemsida, jag menar dem med rosa rosor på och som har en diameter upp till 60cm. Jag skulle hemskt hemskt gärna vilja få tag på en sådan. Har ni några kvar? Kan man isåfall beställa en eller två? Super tacksam för svar! Svara gärna till rosyousefi@live.se