torsdag 31 maj 2012

Nu är soppterrinerna klara..och fiket öppnat!

Hej mina vänner..  Här händer det grejer vill jag lova..Nu är mina terriner klara som ni sett ny drejade tidigare..Jag har levererat mina Cabbyburkar och mina tallrikar till Stockholm samt Noragummor och slottslyktor ..samt drejat fram en jäkla massa fat till caféet som sambon ville ha till varje pris.Ska definitivt inte serveras på nått annat porslin här inte..och jag håller med.För vilken positiv respons det blir när varje gäst får sin egen kanna och sin egen mugg ...

Här ser ni tekannorna med tillhörande muggar som man får sitt kaffe i till vänster.Jag har tillverkat egna bryggtrattar som Björn kör specialare i.Vi kör "cleverdrips" ett nytt sätt att göra bryggkaffe på som blir outstanding i smaker och toner..Dom som vill kan även beställa en aeropress som är ett mellanting mellan brygg och espresso..Sen som grädde på moset får du välja på 3 av dagens kaffebönor som har helt olika karaktärer..och får dessutom veta allt om kaffet/teet du dricker.
Allt kaffe och även te tillverkas medan du väntar ..Färskare och GODARE kan du inte få någon annanstans..Vi serverar lyxiga gigantiska praliner som väger som mest 80gr..samt biscottis med choklad alt saffran..Vi tar emot grupper på kvällstid på kaffe/te/chokladprovningar .Men då måste ni boka tid.Gå in på Facebook och gillaCafé Bönbiten så blir ni hela tiden uppdaterade!

Lägg till bildtext

Inga kommentarer: