lördag 13 oktober 2012

Första tjejkvällen och giraff mugg...

Hej hej.......passerat 48 000 besök..de ni;) .Vår  första tjejkväll blev superlyckad..Glada och nöjda gick dom därifrån..Gissa hur glada dom blev när jag ringde dagen efter och talade om att jag glömt att ge dom goodie bagsen med smakprover .Vi som fått så mycket redan,sa en tjej..Men det var första gången jag anordnade en sån här kväll och jag lovar det blir fler...Nästa den 8 november.Skålen här ovan fick man se under show drejningen.

Lagt ut en Youtube film med min söta giraff lady..Hon ska nu brännas och jag hoppas att hon blir som jag tänkt mig..Det är en större modell av mugg .Specialbeställd så det måste bli bra..;)))Ni kan se den på min kanal "drejarmästare" Blir ni följare så får ni ett meddelande i er mejlbox när jag lägger ut nya filmer..Ni kan oxå gå in och gilla MIG på Facebook.Sök på krukmakeri hemjord eller klicka på länken i marginalen..

Inga kommentarer: