fredag 8 februari 2013

krukmakeri Värmland Kristinehamn

Hej på er...Ett snöigt Kristinehamn.Jag kan tycka det blir så otroligt vackert och sen blir det ljusare men snön .Visst är huset fint i vinterskrud.Rubriken ser lite knäpp ut men jag hade en säljare som ringde och va så oförskämd idag då jag tackade nej till att betala för att synas hos hitta.se.Visst ska man ta betalt för tjänster men dessa va gratis förr till man kom på att företagen ska minsann betala.Dom kan man punga på många kr då dom är livrädda för att inte nås..Jag har konsekvent sagt nej till allt vad telefonkataloger rosa sidor och annat extra i alla år och jag har hittats ändå.ÄNNU lättare nu med internet och sökords optimering..Han gapflabbade mig rakt i örat när jag sa att jag tyckte det va onödiga pengar att lägga ut...Det är ju ointressant då jag hamnar överst när man googlar på mitt företag..

Nu har jag skyltat inför alla hjärtan..Vi har så mycket små rara saker som inte behöver kosta skjortan om man vill uppvakta nån man tycker om. Idag den 8:e februari firar jag och sambon 10 år..Han är guld värd min  älskling..

Har rensat garderober..bl.a denna Kaipa väst i riktigt fint spalt läder som bara blir vackrare med åren.Den  är designad och sydd av  en  känd konsthantverkare i Örebrotrakten(finns hos konsthantverkarna i Örebro).Den är dessutom  knappt använt..Jag har en skitfräck basker i samma material..Nypriset på västen var 4000:- Storleken är medium men jag har xxl och kan ha den.Är någon intresserad så ge mig ett vettigt bud och vill ni se baskern så kan jag mejla fler bilder.Se hennes hemsida Kaipa.se.

Inga kommentarer: