fredag 22 mars 2013

Påsk

Snart påsk..härligt! Ny fjäderserie på G ..me like ;)

Utanför butiken har jag en installation .Nu blev det påskpyntat och granjäkeln som inte vill dö trots avsaknad av vatten fick gula fjädrar i sig..Ja nån nytta ska han väl göra  :))

Mina kannor blev roliga..Kanske inte så hällvänliga MEN  roliga..ibland får man väl tumma på funktionen för charmen..

Kunder bryr sig inte om årstid men å andra sidan varför ska man inte kunna ha mina ljusfat även till påsk...Specialgjorde ett mindre fat till en kund.. Min fot är mycket bättre ( se förra inlägget) nu ska bara långfingret läka sen jag hyvlade av halva fingret förra lördagen.Har blivit infekterat av allt skit jag sätter händerna i var dag..Men nu häller jag handsprit i såret var dag ..På måndag fyller jag år men med lilla sonen i thailand (4 månader) blir det en ingen mer än sambon som firar mig..Han brukar överraska mig varje gång..;)

Inga kommentarer: