söndag 17 mars 2013

PÅSKSAKER...trippelfat.Kurser i keramik V14


Ber om ursäkt för att jag glömt att skriva..eller glömt och glömt jag har gjort lite annat..

bl.a drattat på arslet då foten vek sig under mig så jag har gått omkring på en svullen fot i en vecka..Så går det när man inte ser att trottoaren från helvetet delat sig och hade en försänkning där det skulle vatt platt..

Mycket nytt har jag bränt hoppandes på en fot för är man nyfiken så är man..Dessa skönheter är till för tandpetare och kostar 99:-

Trippelfatet är ensam i sitt slag blev så himla bra..Det kommer komma en mellan storleken och en mini mini oxå.

Mina ljusägg finns det bara ett av varje ALLTSÅ unika som man brukar säga..Till dessa ägg är det drejat en specialljushållare man trär upp i ägget..Hur läckra som helst när dom brinner.Om några minuter kommer det ligga en NY FILM på tuben när jag drejar ett stort ägg..

och så mina älskade fåglar som kommer i alla former och nu blev dessa dessutom numrerade..storlek ca 20cm .Ni kan se en film på tuben där jag glaserar en av dom..Min kanal heter drejarmästare ..Vecka 14 alltså 25/3 PÅ min födelsedag  drar kursomgång 2 igång..Det finns platser kvar.Kolla info i bloggens marginal ..

Inga kommentarer: