fredag 5 april 2013

youtube..igen!


Busat lite..äckligt har jag fått höra..Vad tycker du?

Gjort en bildserie till en app som ska komma .Blev bra hoppas den inte blir för rörig..

I söndags va vi ute vid hamnen och hade picknick i det gr...vita. Kallt som satan blåste det så efter denna bilden togs fällde jag upp luvan..Mina cocoskakor går som smör i solsken i caféet  mina favvisar oxå..Ska testa en ny smaksättning på dom..Buntkaka kommer finnas med på menyn då och då..Har sålt special formarna förut och har sparat en form åt mig som jag nu har nytta av..Buntkaka är en kraftigare och mindre söt kaka med frukt och choklad.

Tekannor på 3,5 liter..Ja det hittar man inte i dom vanliga butikerna..Mina är dessutom väldigt personligt designade..Här är en av dom!Ny film på tuben
http://www.youtube.com/watch?v=yMq1p-IoD6U


1 kommentar:

Anonym sa...

Halloj.....den muggen med fingret är skithäftig!!!! (glad det inte var en annan kroppsdel hehehehe) förlåt!!!!
Ja ja du vet ju hur jag är
Kramis Marianne