lördag 1 mars 2014

Spridda skurar..inspiration Games of thrones.

Nu testas olika tekniker ..Jag älskar att modellera och blanda tekniker så nu har det blitt en del sånt.Nya tvålkoppar som nu inatt står i glasyrbränning. Roliga beställningar som tre små figurer som hör /ser /lyssnar och mycket annat.

Tänkte jag skulle få mina elever att testa denna teknik.Lätt som en plätt faktiskt..

Sambon sa -Om jag får lite saker att lag mat i så lovar jag att bidra med receptet..Väntar ff på receptet :( Kan tillägga att godare lasagne får man leta efter ...med grädde och pinjenötter.

Testar lite gränser oxå..Håller på med jättevaser som tydligen ska vara inne nu.Det blev en jättekanna oxå..Inspirerad av Games of Thrones..När jag inte drejar så bakar jag som hobby.Blir rätt mycket bakande just nu nästan var dag,faktiskt. Så frågan är när det är en hobby och när det är allvar..?

2 kommentarer:

trädgårdsdrömmar sa...

Den kannan var snygg.Tänk dig den full med riddarsporrar.
Ha det fint.

Krukmakeri hemjord sa...

Ja den blir nog bra..
Har en del jätte vaser på G..Det är ju inne med detta nu;)

ha de gott