onsdag 11 juni 2014

Fat fat faaaaaat



Hej Ni undrar nog var jag tagit vägen , hoppas jag i alla fall:) Jag  filmar en del och det tar tid att redigera samt uppdaterar Facebook var och varannan dag. Så saknar ni mig gå in på min Facebooksida på Krukmakeri Hemjord och gilla den så får ni

löpande uppdatering på min verksamhet.
Lite fat har jag gjort..i olika stilar :)
Detta är en beställning..Men det är mycket som är nytt hos mig igen..äggbert,glädjespridare,taginer,pajformar olika modeller,trädgårdsdjur på pinne,fotogenlampor,muggar,garnhållare och mycket mycket annatoch det mesta kan ni se på Facebook..Ha de gott

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey! Do you use Twitter? I'd like to follow you if
that would be okay. I'm definitely enjoying your blog and
look forward to new updates.

Take a look at my web page :: używane maszyny do sprzątania

Krukmakeri hemjord sa...

Sorry.I do not..Old mobil :(

but I have Facebook page..;)
/ annbritt