söndag 3 april 2016

Tiden går nu är det vår..

Solen skiner och det är varmt vissa dagar.Snart så ser det ut såhär utanför oss..Bara en tidsfråga !

Taginer har jag precis bränt..Dom drejade jag innan operationen .Det är skönt att det finns saker kvar att bränna sen tidigare..


Här några bilder på sånt som är enklare att göra..Ni vet väl att ni kan beställa mina djur..
Så har det på dagen gått 7 månader sen kirurgen satt kniven i mig..Har ännu inte fått svar från patientnämnden i Värmland.Ringde och pratade med ombudet och för varje gång jag gör det blir det mer och mer pinsamt. Hon lät uppgiven. 5 Månader har jag väntat nu det ska bara ta 4 veckor.Frågade ombudet vad man gör när man skickat påminnelse efter påminnelse..Svaret var att då får ordföranden i patientnämnden skicka en reprimand om det nu hjälper..Vad har man denna instans för om läkarna bara kan ignorera. Även detta kommer vara med i min IVO anmälan..orken börjar tryta :(

Inga kommentarer: