tisdag 12 juli 2016

Nya modeller av Kristinehamnssiluetter och lite annat ..

Hej allihopa
Fått lite saker ur ugnen ..Lite nyheter och några storsäljare som behövde fyllas på av ..för nu är det högsäsong i Kristinehamn.

Har tagit fram en XL skål i siluettserien. 

Har haft mycket saker i huvudet länge som jag velat testa och det har jag gjort. Har ett skissblock som jag nu ska beta mig igenom..Detta set blev precis som jag tänkt mig..
LOVE IT..

Nya vitlöksburkar på hyllan..Måste erkänna att varje gång blir det nya modeller..

Så till min status..
Pratade med min kirurg som inte fattade alls varför jag inte va bättre .Han tittade på mina senaste röntgenbilder och i och med att nu såg allt bra ut (inget ligger i kläm) så  skulle jag vara i stort sett vara bra.Problemet är ju fortfarande skadan jag fick under operationen som jag nu fått bevis på genom EMG att den finns där ,trots att kirurgen tyckte nått annat. Han skulle kolla EMG sa han.Men lade samtidigt till att i stort sett ingen läkare kan avläsa en EMG. Blir intressant att träffa honom i höst då han ska kalla mig när han kommer till Karlstad .

Talade samma vecka med "min" neurolog i Karlstad . Hon ska hjälpa mig med ett handikappintyg och vi diskuterade rehab och byte av medicin mot nervsmärtorna. Ingen skugga på henne , hon hjälper mig så gott hon kan..
Hoppas snabbt på att få komma på rehab så dom muskler som har liiite liv ff kan få rätt träning .Nått som bara en  kompetent fysioterapeut kan ge. Tydligen så kan man inte ge det på Karlstad sjukhus utan på nått center i city..Men nu är det semestrar så vi får hoppas  det inte är försent när jag väl får hjälp..

Ha en underbar sommar allehopa.. :)

Inga kommentarer: