tisdag 7 februari 2017

Utställning på konstföreningen Kvadraten 18 mars..

Nu jobbar jag lite mer men är inte uppe i 75% ännu. Här ser ni balansblocken jag fått som handikapphjälpmedel till min drejskiva. Dom är oumbärliga. Väntar ff på dom från Förvaltningsrätten på lerkranen som jag fått flera avslag på. Men det har börjat röra på sig när det gäller överklagan jag gjort på den "försenade diagnosen" jag fick avslag på hos LÖF. Det är nu 25 dagar kvar till dom ska ta beslut.Jag kunde komma in med mer kött på benen innan beslut men dom ässen i ärmen sparar jag nog till Förvaltningsrätten om det går så långt..

Utställningen närmar sig vernissage den 18 mars Kvadraten ute på Marieberg i Kristinehamn. Där konsthallen ligger.
Se mitt armstöd som jag vilar min vänster arm på.Den gör att jag kan röra armen i 180 grader. Den här skönheten står på tork .Är lite kär faktiskt och helt tagen av att jag klarade av det..Har ju bara skulpterat på den här nivån i 2-3 år..

Jag hoppas jag får träffa några av mina bloggläsare  :) 

Inga kommentarer: