måndag 27 juli 2009

Beröm ,beröm,beröm!!!

Vad glad jag blir när jag får så mycket positiv respons från er alla som kommer in i min butik.Extra glad är jag när ni talar om det för mig oxå*L*
Idag var det en kund som sa att min butik inte var
förutsägbar.
Vilket häftigt beröm
Jag suger åt mig för det är PRECIS det jag jobbat
på i alla år att inte vara!
En annan kund som precis kom från Arboga tyckte
att det inte fanns en enda butik i den staden
som kunde mäta sig med min!
Blir stolt och glad för detta!
Det som skiljer mig åt från andra är naturligtvis min egen tillverkade
keramik som inte liknar nån annans.
Det var ett par inne som pratade om att just precis en sån här
butik ville hon starta upp och då säger jag bara
att det blir svårt då keramiken inte
går att ersätta med inköpt
importrad keramik.
Den måste vara unik och det måste vara bra priser och det måste vara
mängder att välja på!
Som hos mig*L*

Tack för att ni finns!
Annbritt






5 kommentarer:

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

vilka söta hönor du har i din header!

Anonym sa...

Du har verkligen en underbar butik. Det håller jag md om. Jag älskar att vara därinne. Handla te, klappa eran katt, titta på alla vackra saker du skapat och köpt in i butiken. Så fort jag får min lön kommer jag in och köper mitt favorit te, om inte någonting mer! Kram kram från norabon.

Angelica sa...

Ja eller nej till euro. Vad tycker du?

coyoteros sa...

näää det finns bara ett hemjord i nora ,och som är unik i sin changer,,men vist finns det andra butiker som åxå är trevliga,,det beror ju på vad man är ute efter,,ska jag ha en rörstrand ,eller kattleksaker eller varför inte en en blomma eller en 12 string rickenbacker,,så blir det ju en annan butik som har dessa prylar...

Krukmakeri hemjord sa...

Angelica...nej*L*

coyoteros... Du har så rätt men nu menade dessa kunder samma changer dvs present butiker*L* Skulle oxå gå till djurbutiken om jag skulle ha kattmat..Men å andra sidan sålde jag hund sängar i fransk stil(smide) ett tag--ha ha ha