torsdag 23 februari 2012

Mer egna cupcakes och nu börjar andra roliga ting rasa in!

Hej gott folk
Nu har kurserna dragit igång..Måndag och onsdag till att börja med.
Det är så himla roligt ..man känner verkligen hur sugna dom är.
Här ser ni mina mini cupcakes som ska bli klara till cupcakeKalaset som går av stapeln i vår...
i vår fina stad Kristinehamn..
Måndagsgruppen som nästan alla är inne på andra terminen skulle få testa att kavla stoort.Det innebär att man måste torka leran snabbt..Det gjorde vi med en gasbrännare..Visade det huset jag byggt med den metoden.Det blev hela 60 cm högt..
Blev rätt fräckt faktiskt ...om jag får skryta lite..
Nu börjar pallarna med annan inredning dyka upp..Först ut en riktigt trotjänare som jag haft som favorit i mer än 20år som leverantör..Gillar hans sätt att ta fram sånt som ser riktigt antikt ut..INTE det vita utan det bruna och nötta..
Sen är jag svag för allt med spets..helt toookigt galen alltså..
Även denna skönhet kom hem..En golvstake med 5 ljushållare..Många vackra väggur har beställts en del hemma en del kommer senare...kommer mer bilder sen..

1 kommentar:

Gudrun sa...

Du är sååå himla duktig. Jättefina arbeten. :)
Kram