måndag 16 april 2012

40% på vår utgående rosa Keramik...


2012 går till historien och då har det bara gått 3,5 månad..
Ja va ha nu hänt undrar ni...
Ni som följt mig vet om inbrottet vilket knäckte mig rejält..
Sen låg jag i 40 graders feber i februari sen blev sambon sjuk och vi har fått stänga ena butiken för att klara detta..
VAD HÄNDER I VECKAN..
Jag får om SKITEN (flunsan) fast etter värre..
Därav av min långa frånvaro här..
Står nu på benen i alla fall...
Som ni ser här ovan så ska det rosa bort bort bort..
För att ge plats för caféet som öppnar till slutet av maj..
Finns en hel del vackra saker kvar..
Jag har väl tröttnat lite på denna glasyr som hängt med sen 80talet...Hrrrmmm ja jag äääär skitgammal..
Denna lilla skönhet är en äldre modell I still like ;)...
Sen serien med texter och korklock är både söta och användbara..
Min trevliga nya praktikant Kristina som tycker allt är bara skitroligt har fixat och donat idag..Bl.a har hon plockat iordning en hel korgsäng med utgående ljus i alla möjliga varianter till
Halva priset....de ni!
Så till min specialbeställning som ska till en krog i Stockholm någonstans...Mattallrikar i min special special glasyr...blir fräcka..kommer ta lite tid att bränna för det är mååååååånga.
Så till sist mötet med vovve i butiken..Jag älskar småhundar..Kisse inte lika förtjust..Men han flyttade inte på sig en tum..fräste lite när vovven kom för nära...

Snorig ;)))

Inga kommentarer: