tisdag 26 februari 2019

Vita älgen i Värmland #visitvärmland





Hej på er..blir inte så ofta jag skriver här brukar hänvisa till Facebook eller instagram.Men nu fick jag ett infall. Jag bor i en liten kommun med Kristinehamn som huvudort. Vi är så lyckligt lottade att vi har en lokaltidning kvar i staden. Att som företag kunna få spridning på händelser i staden är nog en av nycklarna att vi fått en bra start i Kristinehamn. Har säkert berättat det tidigare men på dessa snart åtta år som vi bott i Värmland har jag tappat räkningen på helsidor och dubbla uppslag i flera av NWT tidningar. Något som vi uppskattar något enormt.Sista artikeln handlade om min nya souvenir ”Ferdinand”.Värmlands vita älg. Kommer finnas till försäljning hos mig och hos turistbyrån . Nu har jag kurser igång .Även endagskurser som är några fasta datum spikade.Är ni ett gäng på minst 3 så kan ni även bestämma ett eget datum .Vill man intensivträna med ett vältränat öga på er för att komma vidare i er drejning då man ibland fastnar och gör om samma fel gång efter gång och till slut ledsnar.Ja då kan en heldag vara nyckeln till en utveckling. Kontakt uppgifter finns bl.a på Facebook .Men det finns även kontaktuppgifter i inlägget ovan.Observera att jag har inga som helst krav var i drejningskunskaperna ni befinner er .Jag jobbar med er var och en på den nivån ni befinner er..

Kram Ann-Britt
Lägg till bildtext
blob:https://www.blogger.com/5a477c0c-a05e-4f3e-8412-4d9b6d4a0425

Inga kommentarer: