tisdag 3 mars 2009

Vill Passa på att hälsa "Alla Glada" i Frövi välkommen som återförsäljare!

Idag har jag fått en ny jättetrevlig tjej från Frövi som driver en butik som heter "Alla Glada" som återförsäljare.Då jag själv startade min företagsbana i Fellingsbro som ligger näst gårds så känns det som mina saker har kommit hem. Ska bli kul och se om Frövi borna kommer springa benen av sig nu*L*.Alla Glada har öppet onsd-lörd varje vecka...

Mina övriga återförsäljare är "Små goda ting" i Arboga som säljer bl.a Arboga lyktan ,"Gårdsbutiken" i Balsta,"Designbutiken" på Örebro slott ,"Handelsboden" i gamla stan i Örebro som har mina slott. samt ytterligare en designbutik i Örebro som är på uppstart.
Vill du bli min återförsäljare så är du välkommen att höra av dig .Bättre kvalitet och priser får du leta efter och vet du vad det bästa är JO du är garanterat ensam om produkterna då jag inte är med på formex där ALLA gör sina inköp mejla mig på www.annbritt@krukmakerihemjord.se


Inga kommentarer: