fredag 2 oktober 2009

Lite nostalgi om Kungaparet!


Lite nostalgi ...Jag är en mycket spontan och rak tjej .Det har ni nog förstått*L*
Nått som jag gjorde för ett antal år sedan var årets kungakupp.
Jag kom med i deras årsbok 1993 (den bilden ni ser)
Samt var med både på riksnyheterna och dom lokala och
även i radion. de ni!
Det var bara Carl Jan i Grythyttan som lyckats med detta tidigare.
Jag hade drejat en Kungakrona som jag sen numrerat .Kungaparet
fick NR 1.Jag gick helt resolut ut med den när dom passerade
min butik på Kungsgatan 19 .
Funderar starkt att använda mig av detta till Bernadotte jubileet
nästa år.Vad kan man göra?

Så här ser Kungakronan ut idag!Men jag funderar på att göra den i flera storlekar!

Här har ni en riktig livsnjutare av världsklass
tror ni har bryr sig om min blogg.ha ha ha
Ha en skön helg goa bloggläsare!

3 kommentarer:

coyoteros sa...

i och med att namnet foppa har en viss kunglig innebörd,så föreslår jag att du gör några kungliga foppor med krona å allt,,kan ju vara en kul ide,, kungligheter emellan--

Rut och Signe sa...

Hej! Intressant artikel du skrivit på din blog angående "ensamrätt". Visst är det bra att inte ha samma produkter inom ett och samma märke, men som du säger kan det ju inte stoppas. Jag tycker att man dock kan komplettera varandra och samarbeta då det inte alltid går att beställa hur mycket som helst från en leverantör utan då istället se till att variera sortimentet så att det skiljer sig från de andra butikerna. Ha en skön helg!

Krukmakeri hemjord sa...

Varför jag skrivit den är för att jag blivit anklagad för att ha stoppat leveranser till en annan ganska nyöppnad inredningsbutik i stan.Det är trist att man står och ljuger för sina kunder för att själv komma i bättre dager.
ha de gött
annbritt