måndag 10 januari 2011

Nu har julen städats ut och det är omskyltat!


Hej på er ...
Nu har julen definitivt blivit bortplockad och det känns rätt skönt*L*
Skyltat med lite tuffare grejer i fönstret här ovan Den fräcka Bag in Box t
unnan är en av våra saker vi hela tiden får beställa om av.

Goda nyheter på Kaffehyllan och välfyllt just nu..flera kaffebönor med limited edition för er med lite krav har kommit in..
4 påsar julkaffe kvar för er som gillar detta ..Nu kommer det inget mer av den rostningen förrän till nästa jul!

Nått som jag inte plockat bort är dom fantastiska ljusbollarna som inte alls känns juliga och dessutom är nog dom vackraste jag någonsin skådat! Har jag väl tjatat om i nått tidigare inlägg *L*
Här ser ni oxå mina egna lampfötter som är ljus inuti foten oxå.Nu när alla julbelysning åker ut så blir det rätt mörkt , eller hur!
Inatt går första ugnen på detta året..har legat lågt i verkstan!
Som ni kanske förstår är inspirationen
rätt låg just nu!

2 kommentarer:

lovefriidrott sa...

Hej gumman, åh kär skicka mig mått o pris på mailen.

Kram Sari
sari@unx.nu

lovefriidrott sa...

Hej igen gumman, jag tänkte på denna bag in box medeltid 599:) så fin vill ha. Har du bättre bild?

Kram Sari