tisdag 22 februari 2011

Nu har jag lekt lite igen!


Hej på er
Har haft lite stunder då jag kunnat testa lite nytt..
Jag brukar inte skulptera så värst mycket men jag tecknar gärna och försöker få det se så verkligt ut som det går..
Nu provade jag att göra ett ansikte ..Har hållit på och finjusterat och finjusterat..Man har svårt att se vad man gör för fel.Men jag upptäckte att man kan fota och sen titta på bilderna och se vad som inte stämmer..Så nu har hon blivit så här..Har henne under plast så jag kan jobba vidare med henne..
Hon har ännu ej fått något namn*L*

Vill bara tala om för alla att jag har Öppet butiken i Nora
vardagar 10-18
lörd 10-14



1 kommentar:

Min Skattkammare sa...

Skickligt gjort, men jag trodde det var drömmannen du avbildat!
Kanske lite mer sug i blicken saknas! ;o))))