måndag 15 augusti 2011

Nyöppnad Noa Noa i Karlstad .....


Hej mina vänner!
Jag har inte vatt sjuk bara haft lite annat i händerna på kvällarna som kontorsarbete o dylikt..
Drejat idag så det ryker hela 8 plankor fulla med grejer..Lyckades tappa 24 vägglyktor i golvet i morse så dom fick jag sopa upp..Så dagen började bra..sen har han där uppe fel på avloppssystemet regn regn regn..hela dagen ..10 minuter sol blev det när meteorologen sa att det skulle sluta..sen fortsatte det..
Vad tycker ni om nya redskapskrukan?



Ja så här ser andra skröjbränningen ut..Fascinerad hur mycket nya ugnen sväljer..


Igår var vi i Karlstad för att shoppa lite..
Först ut till deras stora köpcentrum Bergvik utanför staden vilket va samma besvikelse som Marieberg..Restaurang som liknade en skolmatsal..och inga butiker utöver det man förväntade sig att hitta där ute!

Så då åkte vi in till stan ..Inte många butiker öppna mer än dom små galleriorna..Till min stora glädje fanns det en ny öppnad NOA NOA butik som dessutom va söndagsöppen..Tjejen som ägde stod där själv när jag klev in en kvart före stängning..
Gissa vem som blev utsläppt genom personalutgången..he he
Såååå mycket fint och en hel del kvar även på REAN..
Den grå klänningen var helt underbar på..
Fick dessutom byxorna på köpet!

Vi blev kvar en stund pratande om att driva butik etc etc och klockan tickade iväg..-Va roligt det va att prata med er ,säger butiksägarinnan!
Vi ses i Kristinehamn!
Ja jag kommer definitivt åka tillbaka till denna trevliga butik!


Inga kommentarer: