torsdag 20 oktober 2011

Tanginer,ostkupor och nytt smide och kristinehamns lyktan!


Nu flödar idéerna ..
Tanginer har jag tänkt att göra länge ..nu fick jag arslet ur vagnen och gjorde några stycken även ostkupor har stått på listan..
Tanginer har man till matlagning i ugn..Ska tydligen vara nått jättebra enligt sambon..

Här är ostkupan..

Nu blev det även en lykta till Kristinehamn med hela staden utskuren..
Allt är bara i sitt råa utseende än så länge ;)))

Här ett smakprov på det mina underbara elever presterat..Jag är så imponerad av allt dom hittar på och är så glad för att ha kunnat dra igång dessa kurser igen.Förut har inte funnits plats eller intresse för att gå kurser..Nu står folk i kö!
Kommer banne mig sakna dom när vi gör juluppehåll..

Nu börjar leveranserna rasa in oxå.. Mycket roligt från mässan kommer det..Väntar 2 pall i början av nästa vecka bl.a..

Mycket fint smide har vi plockat in..Kristinehamns duktiga smed har ju flyttat till Nora..får väl se hur länge han står ut där he he .Han har redan ringt och frågat mig efter nya lokaler !


2 kommentarer:

Suss sa...

Så mycket fint, jag svimmar! VILL HA!!!!!!!
Du, det står fortfarande Nora överst på din sida....??? Kram!

Krukmakeri hemjord sa...

Jaaaa..hur i helskotta har jag kunnat missa detta..Tack suss.Fixar detta så fort det går..