söndag 27 november 2011

Julskyltningen i Kristinehamn ;)))))))))))))

Nu är söndagen julskyltning avslutad..
Sååå mycket folk....
Jag säger bara det ..VAD har jag gjort i Nora dom sista åren??
Vi hade regn och halv storm (Berit light) ändå kom det så mycket folk..
Är man glad eller är man glad...
Många frågor om Kristinehamns siluetten och det kommer mer , jag lovar!!!!!
Här ovan ser ni mina nya advents stakar (kommer fler)

Här ser ni min drejar tomte.....
TOMTEVERKSTAD..
som den ska vara
bara keramik.. he he


3 kommentarer:

TantMossig sa...

Vad roligt att det går bra för dig och vilken fantastiskt fin julskyltning!

eWa sa...

Jättefin skyltning och det är ju himla glädjande att det går så bra för dig nu !

Suss sa...

SUCK och STÖN, jag bryter ihop, nu har jag läst ikapp och när ska jag och dotter få ihop våra arbetstider så vi kan åka iväg. Dessutom tar skolan snart ihjäl alla oss som jobbar där.
Jag är jätteglad för er skull att ni kom iväg och att det går så himla bra, men shit så trist det är i Nora!!!!!!!
Hoppas vi kan dyka in innan jul, jag bara VILL handla. KRAM till er alla, Foppa mår väl bra?