fredag 25 november 2011

Kristinehamnsposten och tvål...


Tempo tempo
i butikerna och verkstan ....................

I helgen 2 julskyltningstävlingar..tror ni jag har ågren..

Idag artikel i Kristinehamnsposten även hela framsidan på tidningen(sketaglad)
Hur bra är det på en skala..

Det skrevs om (se bild ovan) mina nya lyktor..
vaser lampor skålar..
Idag kom alla tvålar som vi väntat på...
bara det bästa är bra nog..

mmmmmm min favvo

I helgen är det skyltsöndag med tipspromenad och röstning om bästa julskyltningen..i både Karlskoga och Kristinehamn
I Kristinehamn är det 25 vinster att tävla om och jag har lagt i lite extra i mitt paket..*L*
Ser verkligen framemot detta..


Vi bjuder på julte på skyltsöndagen
öppet 12-16


3 kommentarer:

Linda Starr sa...

Wonderful pot that first one.

Anonym sa...

Håller tummen för att det blir stor kommers och att ni vinner alla priser som går *L*
Kram Marianne

Pennelina sa...

Allt gott till dig!

Det ser så mysigt ut på bilderna... måste bara ta turen inom en dag :-D

Kramar <3<3<3