fredag 20 juli 2012

Tiden räcker inte riktigt till..

Hej mina bloggläsande vänner. Tiden går fort när man har kul..

Mycket nytt i verkstan..Sen har jag börjat baka till Caféet.Jag vet , jag vet..inget jag hade tänkt göra men när man får tusen frågor om har ni det eller det eller det..Då får man tänka om..Det vi inte ger avkall på är kvalitén på ingredienser och choklad temat..Så nu finns en underbar bulle med våran finaste choklad i samt en annan choklad kaka á la Björn och han har dragit på ordentligt. Ovan ser ni mina mini burkar till mjölktänder bl.a

Det som kommer nytt i verkstan är dessa som här ses innan glasering .Etiketten ska få text och se riktigt gammal ut..

Nattvardsporslinet blev så här när det glaserades .Tog inte med hela då det är dubbletter oxå.Är såååå nöjd ...
Ett helt gäng med tekannor på G.Med katt tassar och andra roliga detaljer som denna sömmerska tekanna den rymmer hela 1,8 liter kan man inte tro...Allt är obränt bilder kommer på dom när jag är klar med dom. Har oxå designat en Pikattsokanna i form av en katt som ska bli speciell för Kristinehamn..Som kommer fram inom den närmaste tiden..Bakar ...ja det gör jag på kvällar och nätter.Sova är överskattat ;)))))


Inga kommentarer: