onsdag 8 augusti 2012

Keramikugnen har skött sig bra..eller är de jaaag..

Så bra det blev..och stooor!
Tekannor älskar jag att göra..blir olika varje gång ;)
Tass kannan blev så söt...gissa volym!!!!
Helt nya beredningsskålar med pip..blev riktigt häftiga handtag olika på alla..
Så till mina storsäljare som fått ny dekor..149:-..kostar många av mina muggar..tokbillit;)
En modell till på berednings skål..
Sen till en kanna som jag designat med ett mycket speciellt namn..Man häller ur munnen .Dom är bara på nån dl så det är en liten mjölk/gräddkanna.Jag väntar på etiketter som ska sitta på utsidan.Men dom är snart ute på hyllan.Annars så tuffar vi på rätt bra här i Kristinehamn.Det är så roligt med café delen för vi får sån fantastisk respons på kaffet och sättet vi gör det på..Vi går mot strömmen totalt där det är mjölken som dominerar hos andra .Vi tycker att kaffet ska ha kvalitet och inte behöva döljas med 80% mjölk och sötningar  av all de slag..Kunden säger att den vill ha med mjölk men 95% kommer in med brickan och har inte använt mjölken..Jätte roligt att folk verkligen känner skillnad..Sen är man lyrisk över att få en hel tekanna serverad för 28:-/pp..........PS Ni som vill gå kurs hos mig bör fundera redan nu för platserna går snabbt åt!
Kram/annbritt

Inga kommentarer: