fredag 7 december 2012

Julmarknad i Kristinehamn

Hej på er..Denna blogg har snart snart haft 50 000 läsare ..Hur ska vi fira det ? sambon sa när jag startade denna blogg att han innerst inne inte trodde jag skulle orka  hålla i..men det har jag gjort .Kanske inte lika många inlägg / månad som i början . Men nu har jag även en Facebooksida som kräver sitt ..Välkommen även dit och gilla och dela..Det gillar vi!


Nu i helgen är det Julmarknad i kvarteret vågen.Ni som inte vet vart det är kan ställa er utanför stadshotellet och rikta näsan över torget då ser ni Kristinehamns egna "Wadköping" på andra sidan torget ...där är det ..Men först kan ni komma in till mig och njuta av keramik och gott kaffe.Björn ska fixa varm drick choklad från Valhrona  choklad.Specialpris på take away..
Fräckaste väggoljelampan ever..ser ni här ovan..

Så här fint har vi utanför butiken.Tomten kör Henke och vaktar paketen.När mörkret faller brassar vi på med marschaller och ljus. I dagarna har snön vräkt ner så det är julstämning så det dånar om det..
Ni vet väl att jag kan göra i princip vad som helst i lera.Denna fågelmatare är speciell..Man får själv sätta dit sittpinne .
Öppettider Söndag 2:a advent från 12.00..Så länge det är folk eller till 16.00

Inga kommentarer: