fredag 25 januari 2013

Mässa i Kista på tisdag..


Hej mina vänner..har kämpat på med ryggskottet på jobbet . Har man 7 dagars karens lär man väl vara frisk innan man får nått i alla fall..Damen ovan blev till då sambon tyckte jag skulle skippa drejningen .Jag är ju ingen fena på skulptur men det är roligt att prova på och denna dam är delvis kavlad och det ska jag lära mina elever när vi drar igång..

Vi har lite tuff inredning oxå som ni kanske vet..Den enorma järnljusstaken betingar ett så fantastiskt pris som 249:- Den stora ängelen är hela 75 cm hög så då kanske ni förstår hur stor ljuskandelabern är..

Experimenterat lite med tekannorna..Som ni vet så gör jag sällan 2 likadana..he he

Våra råa bord som vi haft i skylten är nu till salu till inköpspris L140xB80xH75.Två lådor ..en på var långsida..Vi säljer även ut allt i den gråa färgen ..Som ni ser nedan så kan ni få en riktigt stor tekanna för en spottstyver..
Vi har stängt måndag,  tisdag &  onsdag nästa vecka för inköpsresa till Stockholm vi tillbaka på torsdag..

Inga kommentarer: