tisdag 27 januari 2009

Efterlysning och lite svammel!


Efterlysning av sfinx ! Denna skulptur försvann då jag lastade min bil efter att den varit med i en skyltning på Prästgatan i Nora.Den har ett stort värde för mig då det bara finn ett enda exemplar.Har du info som leder till att jag får den tillbaka lovar jag någon form av ersättning!

Nu börjar det bli dags att sätta sig ner och utforma utställningen på slottet.Så vi ska träffas och ta fram bilder och text.Blir nog över en god bit mat i helgen om alla kan! Ska bli sååååå himla roligt att få komma in på ett så vackert galleri och i en större stad! Hoppas vi alla kommer att sälja så det dånar om det!

Har nu plockat fram massor av vackra skärmar från Lene Bjerre passa på att göra riktiga fynd Skärmarna har kostat upp till 600:- styck och säljes från 100:- styck.Kvaliten är outstanding då dom impregnerar tyget så det står emot solljus.Jag har själv skärmar som är 20 år gamla och som är lika fina som när dom var nya! Finns både neutrala och sådana som är riktiga färgklickar!

Idag har jag suttit och gjort familjetandborstmuggar och eltandborstkrukor samt flygande ägg som blev helt bedårande! Dom kommer bli vita...de ni!


Som sagt är tacksam för hjälpen att hitta min sfinx på bilden ovan!


kramisar

Annbritt


Inga kommentarer: