torsdag 29 januari 2009

Tillfälle för dig med många vänner!

Hej där mina läsande vänner, vilka ni nu är*L*Jag har ett litet erbjudande till dig/er där ute i cyberrymden! Erbjudandet gäller dig som funderat på att ha homepartyn eller redan har homepartyn! Jag ställer upp med en kollektion med riktigt fina handdrejade föremål som du "lånar" med vissa förbehåll! Jag står för presenten till värdinnan vilket vi kan komma överens om tillsammans.Du bjuder hem 5-8 personer som du fixar fika till.Du får procent på det du säljer som vi kommer överens om.Du erbjuder någon på partyt att ta partyt nästa gång och hon bjuder då hem att antal vänner och får värdinnepresenten osv osv!
Har haft en tjej i Filipstad som körde detta koncept för ca 10 år sedan .Hon drog in så mycket att det blev en halvtid för henne! Hon slutade då hon öppnade en presentbutik som sen inte gick så bra.Hon skulle fortsatt med homepartyna*L*

Är du/ni intresserade så gå in på min hemsida och skicka ett meddelande på min mejl!

Kommer bilder på nyheter som kommit så fort dom är redigerade!!!

kram på er
Annbritt

Inga kommentarer: