lördag 15 juni 2013

Sommar i Kristinehamn..Vi har öppet hela sommaren!!

Hej mina "vänner" Har varit lite osynlig ett tag då jag varit bortrest några dagar.Just dom dagarna som jag brukar göra inlägg här..Har varit på ett Keramiksymposium på Leksands folkhögskola anordnad av Keramik Ifokus roddad av några medlemmar där STORT TACK till dom alla ingen nämnd och ingen glömd .Anmälde mig först sen ringde dom upp och undrade om jag ville vara en av presentatörerna och det tackade jag ja till..Dom ville se mig dreja och det fick dom..Skulle ha tagit med egen lera för den jag jag valde va plaskblöt..Nåja jag drog några saker och visade lite av min egen teknik..Håller på att redigera en film därifrån som jag lägger ut sen.

Det som hände när jag var i  Leksand va att jag drömde när jag låg och sov om en modell som jag genast provade när jag sen kom hem ..SE mina barnvagnar ..så kul så jag gjorde några stycken he he

Tagit en ny bild på mitt hus till headern på Facebook..Finare butikslokaler får man leta efter..;)

Har dessutom skyltat om ett av mina stora fönster..Nu blev det sommar i det fönstret..Nyheter så det brakar om det..Skylta och texta är nästan lika roligt som lera..

Inga kommentarer: